Reklamacje

Reklamacje należy kierować do Nas wraz z protokołem reklamacyjnym/ zgłoszeniem przesłanym e-mail lub załączonym do produktu.

 

Wraz z protokołem należy dołączyć informacje takie jak:

 

Adres zwrotu produktu po naprawie/ wymianie na, który mamy wysłać przedmiot/y

Dane adresowe + koniecznie numer telefonu na który mamy przekazywać informacje lub kierować zapytania w przypadku niejasności w procesie reklamacyjnym.

 

Adres do wysyłki reklamacji.

 

ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o.

SERWIS

UL.SIKORSKIEGO 60 P.104

67-200 GŁOGÓW

TEL 607767124

Z uwagi na charakter budynku, w którym mieści się nasza firma prosimy koniecznie wskazać wymieniony powyżej adres wraz z numerem telefonu.

Firma ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe doręczenie przesyłki przez firmy kurierskie, z którymi nie współpracuje spowodowane podaniem nieprawidłowego adresu serwisu.